Kidsdance

Op woensdag en zaterdag!

Dance is in populariteit erg gestegen ook bij kinderen. Bewegen op muziek die ze nu veel luisteren maken ze kennis met echt dansen op muziek. Met zijn alle werken aan een echte dans. Daarbij bedenken ze zelf ook bewegingen in samenwerking en verleg met onze docente. Verder staat fantasie ook hoog in de danslessen. De leerlingen moeten zich vrij kunnen voelen in verschillende thema’s en bewegingen.

Wat doen we in de les?

Is uw dochter/ zoon erg gek van muziek en kan zij/hij niet stil staan, dan is dit een geschikte dansles! Met de speciale muziekjes voor jonge kinderen werken wij aan de motorische ontwikkeling van uw kind. Aan de hand van thema’s zoals: oerwoud dans sprookjes dans, kermis dans, luchtballon dans, strand en bijvoorbeeld dagje weg leren we dansjes aan op geschikte muziek die nu herkenbaar is voor kinderen. Verder werken we aan een echte dans die we per week uitbreiden.

Houd u zoon of dochter van dansen en lekker losgaan op muziek? Kom zeker een keertje meedoen!

Meer informatie of inschrijven?

Kledingvoorschriften (OPTIE 2)

• zwart balletpak/ zwarte top met spaghettibandjes
• zwarte legging
• binnenschoenen