Eindshow - 30 juni 2024

Bring It On

30 Juni 2024:
Eindshow : BRING IT ON !

Met het mooie thema BRING IT ON, geeft de Alphense Dansschool op 30 juni 2024 haar eindshow met alle leerlingen in Parkvilla Alphen aan den Rijn! Met wederom VIER shows zullen de kinderen hun kunsten laten zien aan belangstellenden, opa’s/oma’s, vaders, moeders, broers, zussen, ooms, tantes, buren etc. Show 1 is een aparte Juniorenshow , shows 2, 3 en 4 zijn gelijk.

Show 1 is voor onze Junioren, peuters en kleuters, kinderen tot en met 6 jaar, namelijk:
Peuters woensdag
Kidsdance 4 tm 6 woensdag
Peuters vrijdag
Kidsdance 4 tm 6 vrijdag
Ballet 4 tm 6 vrijdag
Peuters groep 1 zaterdag
Peuters groep 2 zaterdag
Kidsdance zaterdag

De Talent Class zal deze show mede vorm geven!

Shows 2, 3 en 4 zijn voor de kinderen (vanaf 7 jaar), solisten en volwassenen.

Let op: Parkvilla heeft beperkt aantal stoelen, dus hoe eerder je besteld, hoe zekerder je bent van een plaatsje

Locatie:
Parkvilla
Cornelis Geellaan 2 te Alphen aan den Rijn

Kosten:

Kaarten voor SHOW 1 kosten voor € 8,- p.p.
Kaarten voor SHOW 2 , 3 en 4 (overige dansgroepen en solisten). De kaarten zijn € 14,- p.p..

(Kinderen tot 2 jaar mogen gratis mee naar binnen wanneer zij op schoot van een van de ouders/begeleiders plaatsnemen. Kinderen 2+ dienen een eigen kaartje, dus eigen stoel, te reserveren. Controle bij de ingang.)

Let op : bij bestellen kunt u direct betalen en na betaling ontvangt u de kaarten digitaal in de door u opgegeven email. Bewaar deze mail dus goed en zorg dat u deze meeneemt naar de show (ivm toegangsscan).

AANVANGSTIJDEN SHOWS

SHOW 1 (junioren) :
Zaal open 09.45, start show 10.00 uur

SHOW 2 :
Zaal open 12.30 , start show 12.45 uur

SHOW 3 :

Zaal open 14.45 , start show 15.00 uur

SHOW 4 :
Zaal open 16.45 , start show 17.00 uur

Let op!

• Kaarten moeten online, via ticketsysteem besteld worden. Zolang de voorraad strekt kun je maximaal 4 kaarten voor ieder lid bestellen. We houden niet automatisch kaarten apart voor ieder lid. Op tijd bestellen is dus NOODZAKELIJK.
  • Na bevestiging, kunnen bestelde kaarten kunnen niet retour worden genomen.
  • Kaarten worden aan de deur gescand en zijn dus niet overdraagbaar (of meerdere keren te gebruiken)
  • Alphense Dansschool en haar docenten houden de kinderen op de hoogte van de show (gewenste kleding etc) via appgroepen, mail, website en social media.
  • Ouders ontvangen ongeveer een maand voor de show de details (tijdschema, kleding etc)
  • Show 1 dansen de peuters en kleuters
  • Show 2, 3 en 4 zijn voor de andere groepen, deze groepen dansen dus 3 shows
  • De Talent Class danst NIET in show 1, maar presenteert deze show

Een dansleerling is niet verplicht mee te dansen in de eindshow. Dit horen we graag uiterlijk 2 maanden voor de eindshow. Iedere leerling die wel meedoet danst iedere show waarin haar/zijn groep danst. Als danser dans je dus alle shows die met jouw groep gepland staan.

Fotos eindshow 2022

STUUR EEN WHATSAPP