Eva van Tol

Hi, wat leuk dat je dit leest!

Ik ben Eva van Tol en kom uit Alphen aan den Rijn
Ik dans zelf ruim 13 jaar en met veel plezier en geef Streetdance, Freestyle en Modern donderdag bij de Alphense Dansschool!

Ik verzorg regelmatig ook diverse  danslessen, zo geef ik regelmatig dansworkshops op scholen en heb ik al een paar keer eerder ingevallen voor een aantal maanden bij De Alphense Dansschool bij diverse lessen.

Het maken van choreo’s en het overbrengen op de kinderen vind ik super leuk om te doen en heb daarom ontzettend zin in ieder seizoen.
Ik zit zelf in een selectiegroep waar wij wedstrijden dansen, deze wedstrijden zijn altijd even spannend maar eenmaal op het podium super leuk!

Ik heb nu eventjes wat over mijzelf verteld, kom jij snel in de les langs om iets over jou te vertellen? Ik ben heel benieuwd. 

Groetjes Eva

STUUR EEN WHATSAPP